Sprawę prowadzi:
Wydział Edukacji i Młodzieży
Katarzyna Filipiak – Główny Specjalista w Wydziale Edukacji i Młodzieży
Emilia Siurek - Inspektor w Wydziale Edukacji i Młodzieży

Opis procedury:
1. Złożenie wniosku przez pracodawcę wraz z wymaganymi dokumentami.
2. Analiza wniosku pod względem formalnym i merytorycznym.
3. Przyznanie dofinansowania w trybie decyzji administracyjnej przez Prezydenta Miasta Zgierza.

Termin załatwienia sprawy:
Wniosek należy złożyć w terminie trzech miesięcy od ukończenia przez młodocianego pracownika nauki zawodu lub przyuczenia do wykonywania określonej pracy. Rozpatrzenie wniosku następuje niezwłocznie po jego złożeniu.

Miejsce składania:
Wydział Edukacji i Młodzieży
ul. ks. Jerzego Popiełuszki 3a
95–100 Zgierz
pok. 101, I piętro
tel. 42 714 31 78

Opłaty:
Bez opłat

Tryb odwołania:
Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi w terminie czternastu dni od dnia doręczenia decyzji za pośrednictwem Prezydenta Miasta Zgierza.

Uwagi:
Jeżeli wniosek o przyznanie dofinansowania nie spełnia wymogów formalnych organ przyznający dofinansowanie wykazuje szczegółowo stwierdzone braki i wzywa wnioskodawcę do ich usunięcia w terminie nie krótszym niż siedem dni. Nieusunięcie braków powoduje pozostawienie wniosku bez rozpoznania.

Podstawa prawna:
Art. 122 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2024 r. poz. 737 z późn. zm.),

Art.104 i 107 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024 r. poz.572),

Aktualny druk formularza informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (załącznik nr 1 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.07.2024 r. Dz.U.poz. 1206)

Załączony druk jako załącznik nr 1.